Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΑΧ ΑΓΑΠΩ ΤΟ NAIL STAMPING

Πραγματικά το λατρεύω. Έχω κολλήσει πολύ.. Θα σας δείξω μερικά από τα σχέδια και που έχω κάνει με αυτή την τεχνική στα νυχιά μου τα οποία δε τα αφήνω ήσυχα τα κακόμοιρα. Κάτι πολύ πολύ βασικό είναι τα νύχια να έχουν στεγνώσει τελείως. Έπαθα και έμαθα. Αφού τελειώσουμε περνάμε το γυαλιστικό άλλα με μπόλικο υλικό και χωρίς να περνάμε συνέχεια πάνω από το ίδιο σημείο για να μην αλλοιωθεί το σχέδιο και τέλος. Αν περνάμε μέρα παρά μέρα ένα καλό σκληρυντικό θα κρατήσουν μέχρι και μια βδομάδα.  Λοιπόν ορίστε 2-3 για αρχή και θα ενημερώνω τακτικά..


Η βάση είναι μπλε και το λουλούδι γκρι γιατί το λευκό φαινόταν πολύ έντονο και μου χτύπαγε στο μάτι.




Εδώ η βάση είναι φούξια σκούρο το σχέδιο μπλε και από πάνω πέρασα ένα κοκκινωπό σχεδόν διάφανο βερνίκι με χρυσόσκονη. Το σχέδιο εδώ είναι για όλο το νύχι .



Και αυτό είναι το αγαπημένο μου, η βάση είναι λευκή και από πάνω νταμπόναρα με τα αφρολεξάκια για το μεικ απ, φούξια, μοβ και μπλε και από πάνω έκανα το σχέδιο για όλο το νύχι με μαύρο.




Ελπίζω να σας αρέσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου