Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Nail stamping

Ένα από τα πράγματα που μου έχουν κολλήσει τον τελευταίο καιρό είναι το σταμπωτό νύχι η αλλιώς το nail stamping.Από όσο έχω δει εμπειρικά και ψάξει, τα βερνίκια για την αποτύπωση του σχεδίου πρέπει να είναι ειδικά η αλλιώς πηχτά. εγώ πήρα από τη λαϊκή και κάνουν ωραιότατη δουλειά. Δε ξέρω πως λέγεται όλο το κιτ αλλά βάζω μια ενδεικτική φωτογραφία για να δείτε ποια είναι τα απαραίτητα εργαλεία.



Αυτό το μικρό σαν ξυράφι εμένα μου χάραξε την μεταλλική πλάκα και με βολεύει περισσότερο να αφαιρώ το περίσσιο βερνίκι με μια παλιά πιστωτική. βάζω και ένα βιντεακι που με βοήθησε στην αρχή να καταλάβω πως θα το κάνω. πάντως το αποτέλεσμα έμενα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη .



2 σχόλια :

  1. Καλώς ήρθες στη γειτονιά Ελένη. Μπορεί να μη βάφομαι στο πρόσωπο αλλά τα νύχια μου είναι πάντα βαμμένα. Δεν ήξερα την τεχνική που μας δείχνεις αλλά θα το ψάξω γιατί είναι πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα. Είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα και αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι πως εδώ στην Αθηνα υπάρχουν καταστήματα μανικιουρ που το χρεώνουν 20 ευρώ. Κάποιες κοπέλες λένε πως μπορεί να βρει κάποιος τα εργαλειακια αυτα και σε κάποια καταστήματα που πουλάνε τα πάντα 1 ευρω δε το ξέρω όμως σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή