Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

ΒΑΣΙΚΑΑΑΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

I'm back

Ναι ναι έχω πάρα πολύ καιρό να περάσω από το Blogοσπιτάκι  μου το ξέρω. Λίγο η δουλειά, λίγο το σπίτι μετά ήρθαν και οι διακοπές ξεχάστηκα. Τώρα όμως σκοπεύω να ξεκινήσω σιγά σιγά. Η αλήθεια τεμπέλιασα πολύ αυτό το καιρό αλλά το ευχαριστήθηκα, όμως υπόσχομαι ένα γεμάτο δημιουργίες χειμώνα.


Αααα δε σας είπα, έγινα θεία. Δε περιγράφεται η χαρά μου. Σκέφτομαι η μεθεπόμενη δημιουργία μου να είναι για την ανιψιά μου αν και δεν έχω ιδέα τι θα μπορούσα να της φτιάξω. Έλεγα για κουβερτάκι αλλά δε βρήκα κάποιο σχέδιο που να με εντυπωσίασε. Για την ώρα ασχολούμαι με τα κουκλάκια που τόσο αγαπώ. Όταν τελειώσω θα αναρτήσω φωτογραφίες. Αν και έχω ένα μικρο προβληματάκι, δε μπορώ να βρω ματάκια πουθενά, θα αναγκαστώ να παραγγείλω από εξωτερικό και δε θέλω. Θέλω τα λεφτά μου να μένουν στη χώρα μου. Για πιο μεγάλα κουκλάκια σκέφτομαι να φτιάχνω μάτια από φελτ αλλά για τα μικρούλια είναι κομματάκι δύσκολο και ψιλοβαριέμαι για να είμαι ειλικρινής. Αν έχετε κάποια πρόταση για κατάστημα με ματάκια για κουκλάκια η κανένα σχέδιο για κουβερτούλα για τη μπεμπούλα είμαι όλη μάτια. (xaxaxaxaxa)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου